Jag har ju stått på ett antal marknader i mina år och det är verkligen hur kul som helst! Men jag har alltid stått i ett vitt partytält BAKOM ett långt bord med allt på, och det känns så himla uppstyrt och lite stelt, jag vill ju mingla runt och prata med folk! Så till Vintagemarknaden under Kalmar Fashionweek ville jag bygga upp ett mysigt rum som man kan gå in i och titta på allt.

Så idag var jag och min kära far (som snällt hjälper till med mina, ibland galna, projekt) på brägår´n för att inhandla lite bräder att bygga bord av.

Som ni ser på min vackra skiss här nedan så kommer man att kunna gå runt och kika på mina smycken, väskor, kuddfodral, keramik(!) och lite annat kul som jag nog håller hemligt ett tag till. Sen tänkte jag även ta med en helkroppsspegel så att man kan se hur snygg man är i mina ryggsäckar och lägga ut lite trasmattor på marken så att det blir ett mysigt rum att gå in i. Vad tror ni?IMG_3686

IMG_3672 IMG_3674 IMG_3675 IMG_3676

Ovanför bordet där min ryggsäck står böjde vi till ett järnrör som det ska hänga väskor, blommor och lite kort på 🙂

